Červený Majer

Ubytovací poriadok

Hotel Kúria

1.
V ubytovacom zariadení môže byť ubytovaný hosť, ktorý je riadne prihlásený. Prihlásenie prebieha na recepcii hotela za osobnej prítomnosti zákazníka. Návštevník pre zaevidovanie predloží pracovníkovi recepcie platný občiansky preukaz, cestovný pas, alebo iný platný doklad totožnosti.

2.
Hotel môže vo zvláštnych prípadoch ponúknuť hosťovi aj iné ako pôvodné ubytovanie, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej objednávky.

3.
Na základe objednaného ubytovania je ubytovacie zariadenie povinné ubytovať hosťa najneskôr do 18:00 hod. Do tejto doby je izba pre hosťa rezervovaná, ak nie je v objednávke uvedené inak. V prípade, že zákazník nenastúpi na pobyt najneskôr do 18:00 hod. bez predchádzajúceho informovania prevádzkovateľa o neskoršom príchode, je prevádzkovateľ oprávnený poskytnúť zákazníkom rezervovanú izbu/izby iným zákazníkom na využitie. V takomto prípade nevzniká zákazníkovi právo na vrátenie ním zaplatenej ceny pobytu, ako ani na inú finančnú či nefinančnú náhradu ani náhradné plnenie, či náhradu škody.

4.
Hosť svoj pobyt odhlási najneskôr do 10:00 hod. Do tohto času izbu uvoľní, pokiaľ nebolo vopred dohodnuté inak. Na neskoršie ukončenie pobytu v posledný deň nemá zákazník nárok a hotel mu ho umožní len v prípade, ak to kapacitné a prevádzkové možnosti hotela umožňujú a výlučne v prípade úhrady poplatku za neskoršie ukončenie pobytu v jeho posledný deň. O výške poplatku informuje zákazníka recepcia hotela pri jeho požiadavke.

5.
Hosť platí účet za ubytovanie a poskytnuté služby v súlade s platným cenníkom spravidla pri začatí pobytu.

6.
V priestoroch hotela nesmie hosť bez súhlasu vedenia hotela vykonávať zmeny na zariadení, ani robiť zásahy do elektrickej a inej inštalácie.

7.
Hosťom nie je dovolené používať vlastné elektrické a plynové – prenosné spotrebiče. Toto nariadenie sa netýka elektrických spotrebičov, slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, masážny strojček, sušič vlasov a pod.)

8.
Z bezpečnostných dôvodov nie je dovolené ponechať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých v izbe hotela a ostatných priestoroch hotela. Pri vzniku úrazu alebo iných nepredvídaných okolností zodpovedá za dieťa osoba, s ktorou je dieťa prihlásené na pobyt.

9.
V čase od 22:00 hod. do 06:00 hod. sú ubytovaní hostia povinní dodržiavať nočný pokoj. Iba so súhlasom vedenia hotela sa môžu organizovať spoločenské akcie i po 22:00 hod., a to v priestoroch k tomu určených.

10.
Pred odchodom z apartmánu alebo izby je hosť povinný uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlá v izbe a kúpeľni, zatvoriť okná a uzamknúť vstupové dvere a kľúč odovzdať na recepcii hotela.

11.
Prevádzkovateľ hotela zodpovedá za veci, ubytovanými osobami vnesené do priestorov, ktoré sú vyhradené na ubytovanie alebo na uloženie veci na mieste vyhradenom na tento účel alebo tam, kde sa obvykle ukladajú. Za peniaze a iné cennosti zodpovedá prevádzkovateľ hotela iba v tom prípade, ak ich prevzal do úschovne hotela na základe potvrdenia.

12.
Za ubytovanie a poskytované služby je hosť povinný uhradiť cenu v súlade s platným cenníkom. Účet hradí v hotovosti alebo bezhotovostným stykom.

13.
Psy a iné zvieratá môžu byť v priestoroch hotela len so súhlasom vedenia hotela za predpokladu, že majiteľ preukáže ich bezchybný zdravotný stav. Cena za ubytovanie zvierat sa účtuje podľa platného cenníka. V prípade poškodenia zariadenia sú hostia povinní toto nahradiť v plnej výške.

14.
Za škody spôsobené na majetku hotela zodpovedá hosť podľa platných predpisov.

15.
V interiéri hotela je fajčenie zakázané.

16.
Parkovanie je zákazníkom k dispozícii pri hoteli. Parkovisko nie je strážené.
17. Vo všetkých priestoroch hotela je k dispozícii bezplatné Wi-Fi pripojenie na internet.

18.
Za stratu hotelového kľúča je zodpovedný hosť. Jeho strata je spoplatnená podľa platných predpisov. Stratu kľúča je hosť povinný neodkladne nahlásiť na recepcii hotela.

19.
Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku. V prípade jeho porušenia má hotel právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní ubytovacej služby pred uplynutím dohodnutého času.

20.
Prevádzkovateľ je oprávnený neumožniť zákazníkovi prihlásenie na ubytovanie, ak pri prihlásení sa zákazník správa spôsobom, ktorým porušuje dobré mravy, zasahuje do dobrej povesti prevádzkovateľa, jeho zamestnancov alebo zákazníkov, alebo sa správa agresívne, poškodzuje alebo ohrozuje majetok prevádzkovateľa, poškodzuje alebo ohrozuje zdravie, život alebo majetok jeho zamestnancov alebo zákazníkov, pričom v takomto prípade nemá zákazník právo na vrátenie ním zaplatenej ceny za pobyt, ani žiadnu inú finančnú či nefinančnú náhradu alebo kompenzáciu, ani na náhradu škody. 21. Sťažnosti hostí, prípadné návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma vedenie hotela.

Telefonické spojenia

 Elena Vnučko Fábik, zástupkyňa manažéra: +421 915 999 088
Rýchla zdravotnícka pomoc: 155, 112
Policajný zbor: 158, 112
Hasičský a záchranný zbor: 150, 112

Close